jueves, 12 de noviembre de 2015

PUBLIZITATEAREN INFLUENTZIA ETA HAREN ESTEREOTIPOAK

Telebista iragarkiek transmititutako mezuak iheskor eta osagarriak dira. Umeak, publikorik babesgabeena dira, haien tolesgabetasunagatik. Horregatik, haiengana zuzendutako publizitateak, gurasoen, hezitzaileen, komunikabideen eta berezko enpresa iragarleengatik araututa egon behar da.

Mutilentzat, gerra, akzioa edo gizonentzat hartzen diren laneko iragarkiak egiten dituzte. Neskentzat, berriz, modan, etorkizuneko etxekoandreetan edo popularra izateko iragarkietan datza.

Umeentzat zuzenduta daugoen publizitatea, informazio kantitate handia erakusten dute denbora gutxitan. Hau, haien interesa eta arreta jasotzeko egiten da.
 
Erakusten diren produktuen artean, janarizkoak aurki ahal ditugu eta gehienetan, saldu nahi duten janaria osasunerako txarra da.
 
"Neskentzako" publizitatea: 

- Bakarrik neskak ateratzen dira eta gehienetan panpinekin.

- Arrosa kolorea nabarmentzen da.


"Mutilentzako" publizitatea:

- Bakarrik mutilak ateratzen dira eta normalean, autoekin edo abenturazko panpinekin.

- Kolore gorriak eta urdinak dira gehien erabiltzen direnak.



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Olaf the Snowman - Disney's Frozen